VILABOU VILABOU
Estas en » Blog de Montaña » Archivo de Relatos » February 2013 » Pedraforca Hivernal
Tuesday 12 de February de 2013, 20:53:26
PEDRAFORCA HIVERNAL
Tipo de Entrada: RELATO | 1315 visitas

PUJADA AL PREDRAFORCA

El dissabte 9 de febrer el siscu i jo vam pujar el Pedraforca.Despres d'haver-hi pujat 4 vegades sempre a l'estiu,ens vam decidir intentar-ho a l'hivern.Les condicions tot i les grans nevades al pirineu aqui eren bones.Aixi doncs a les 5 de la matinada sortiem de casa per arribar al parquing del gresolet a les 8:30.Alli sortia ja algun grup que ens deia que pujarien per l'enforcadura,nosaltres en canvi ho probariem pel verdet.Habia nevat aquella nit una mica i vam sortir del cotxe ja trepitjant neu encara que no ens vam ficar els grampons fins travessar l'ultima canal passat el refugi.Una pujada molt dura fins el coll del verdet amb neu bastant transformada que ho facilitaba.Esmorza r glaçat a 10 sota zero i amunt per la canal del verdet sense encordar-se ja que pujabem sols i proguessabem segurs.Un cop dalt crestejar fins el cim ja amb el sol de cara i despres de 4 hores feiem cim.Alli uns traguets amb el bot de vi,menjar i fotos de rigor.I avall per la tartera amb un bon gruix de neu tova.2 horetes i mitja mes tard arribavem al cotxe.Un dia perfecte i una experiencia mes per guardar a la memoria muntanyera.